New impressions, Zell am Ziller

Daar sta je dan in Zell am Ziller met al je spullen, een uur te vroeg. Nog ergens wat gegeten en daarna op naar het bureau. Nadat alles was geregeld om het te vieren nog een schnapsje gekregen en toen de leraren binnen kwamen bedolven onder nieuwe namen. Waarvan ik de meeste gelijk vergat. Met een paar mee kunnen rijden naar mijn nieuwe huisje. Een kleine kamer voor 3 personen zonder keuken, zonder woonkamer, ver weg, maar wel een sauna!Mijn nieuwIMG-20151225-WA0004e collega’s waren al gelijk zo lief om een pizza voor me mee te nemen en omdat een roomie ziek was zijn we maar vroeg gaan slapen.

De eerste werkdag gelijk vroeg mee de piste op genomen door mijn huisgenootjes. Vervolgens om half 10 al mijn eerste gasten gekregen. Privé, 2 Nederlandse jongens, beginners, oftewel een droom eerste les. Andere van mijn anwärter werden soms gelijk in het diepe gegooid met groepjes van 10 kinderen met verschillende nationaliteiten, ai. Gelukkig was mijn eerste week goed verlopen met alleen maar privé lessen en veel positieve feedback.2015-12-23 13.05.24.png

Tussendoor meegenomen door collega’s om bij Simons skistadl te eten en later ook mee naar de après ski. Daar iedereen een beetje leren kennen en het was gelijk gezellig. Donderdag alweer verhuisd naar een huisje naast de gondel, gelukkig heeft deze wel een keuken. Daar ook een aantal gezellige Nederlanders leren kennen van de andere skischool, alleen ben ik hier wel de enige van Prozell.

Vrijdag, eerste kerstdag gezellig met collega’s gegeten en daarna naar mayerhoven gegaan waar we nog wat drankjes gedaan hebben in de brückenstadl.

IMG-20151227-WA0000

 

Leave a comment